lördag 20 mars 2010

Välkomna till djungeln

Fan, ni skulle bara veta hur varmt vi har det här hemma!

Vi har ju kapat ved idag och jag blev så glad över att ha lite vedpinnar hemma att jag blev alldeles för ivrig i mitt eldande.
Jag antar att det är bättre att ha det för varmt än för kallt, nu kan vi ju gå omkring nakna och hetsa upp varandra. För erkännas bör ju att ingen av oss varit speciellt attraherad av den andra under den gångna vintern- hur hett är det egentligen med långkalsonger med hängröv? Nä, just det. Så ni kan inte klandra oss för att det blivit lite ligga hittills.


Idag har vi haft mycket att diskutera, bara positiva saker (och lite skitsnack om folk och fä) i ordets rätta bemärkelse!
Nu ska jag bara googla lite grejer för att vara säker på att saker och ting görs på rätt sätt!

1 kommentar: