onsdag 17 mars 2010

Jag måste hej..

..jag måste hej, jag måste hejda mig!

För att inte skrika min frustration rakt i ansiktet på någon.

Har ni någon aning om hur fruktat jobbigt det är att vara... wait for it... risig i kistan? Fast åt andra hållet då, alltså, toalettbesöken uteblir.
Inatt har jag pinats och plågats av magont och jag kan säga att det var tur att sambon somnade tidigt för jag tror att jag fisit som en vettvilling i sömnen.

Så här börjar dagen med en kanna kaffe, minst.
Glamouröst värre, eller kanske inte.

Är kändisar aldrig förstoppade?
Man hör så mycket om alla deras diverse sjukdomar och laster men aldrig, aldrig att jag har läst i "Hänt Extra" att till exempel Laila Bagge varit förstoppad och lidit alla helvetets kval. Nädå... och ändå står allt annat om Laila Bagge. Typ vad hon har för bikinitrosor på sig under den romantiska bröllopsresan på Aruba. Bröllopsresan som måste vara allt annat än romantisk, det mediekåta paret har bjudit dit alla kvällstidningar i Sverige för att dokumentera deras underbara semester.
Usch, inte nog med att jag har kräk-känslor på grund av magen, blotta tanken på Nicke-jävla-nyfiken Wahlgren och Hej-jag-behåller-mitt-ex-efternamn-trots-att-jag-gift-om-mig Bagge får mig att må riktigt illa.
De är säkert fina personer bla bla bladiblah men sättet de exploaterar sig själva på är rent ut sagt äckligt.
Allt för pengar, kanske är det deras motto?


Förresten, jag och sambon var på världens kanske sämsta utflykt igår.
Vi var uttråkade så vi åkte en bit in i skogen och tog med sittunderlag och thermos. Samt hund.
Vi gick i fem minuter och satte oss ned.
Hunden tillverkade snöstorm och dränkte oss och alla grejer i snö. Det blåste kallt. Vi blev småsura på varandra över någon liten skitsak.
Jag hällde ut mitt thé och tjurade i fem minuter sedan gick vi tillbaka till bilen och åkte hem.

1 kommentar:

  1. Vilken utflykt!
    Jag har också ont i magen som fan. Har druckit en kopp kaffe men måste nog ta 4 till. Minst.

    SvaraRadera