måndag 1 mars 2010

Sitter och tjurar

...för livet är orättvist.

Jag är inte speciellt sugen på att spendera mina surt förvärvade pengar hos tandläkaren men nog måste jag bita mig i foten och ta räven i kragen för det.

Jag är heller inte speciellt sugen på att dra på mig vargavinterkläderna och gå ut för att skotta snö men vafan ska man göra när det bara vräker ner snöflingor? Man KAN ju låtsas att man bor i en snögrotta, det är bara så fruktansvärt jobbigt att ta sig utanför dörren när man ska jobba, träna eller rasta hundarna till exempel.


Bittermåndag i byn, som ni kanske har förstått.
Bittermåndag med bitterminen och bitter-rösten.

1 kommentar:

  1. Såna där dagar...usch. Leons ka också till tandläkaren idag för ovanlighetens skull. Har sagt att det är lika bra vi drar ut alla hans tänder då det är typ högre kontnad på hans tandläkarbesök än vad hela huset kostar!! Grr.

    Satt och kollade på pattar på nätet igår. Du vet före och efterbilder. Såg INGEN förbild som var lika ful som mina haha

    SvaraRadera