onsdag 31 mars 2010

Roliga människosaker.

Bebis (som inte är en bebis än utan ett embryo) jävlas med mig om kvällarna.

Den gör så att jag får ont i magen och boobsen ska vi inte ens börja diskutera. För att förklara lite enkelt så bränner det uttahelvete och jag blir vansinnig.
Fast det är ju lite kul också, att den visar att den finns på ett eller annat sätt.

Lorten i magen verkar ha ett behov av mineralvatten och tomater, låter lite knäppt i mina öron men ändå stoppar jag i mig detta dagen lång. Mest mineralvatten faktiskt, det har inte gått så långt att jag springer omkring med en tomat i handen. Det är ju ganska kladdigt att äta tomater som vore de äpplen och då jag avskyr kladdiga händer försöker jag begränsa mitt tomatintag till måltiderna.

Nu när jag tränar för två är jag lite sur över att det är påsk och stängt och ledigt överallt. Det förstör liksom min träningsplanering för veckan och jag får vackert nöja mig med promenader under långhelgen. Två pass hann det i alla fall bli, jag får väl försöka vara nöjd över det och inte sörja de som gick förlorade. Nästa vecka är ju en ny vecka, lyckligtvis.

2 kommentarer:

  1. Haha tomater var jag galen i också, men i slutet. Först var det apelsiner. Konstigt, tomater är inte ½ så goda nu som dom var när Johanna-panna var i magen ! :S

    SvaraRadera
  2. Jag kollade minsann vädret och det ser lovande ut för helgen :) Äntligen!
    Och du förresten, jag vet att det blir en pojke. Som garanterat blir lika söt som Nellie :)

    SvaraRadera