fredag 19 mars 2010

Riktigt snuskigt.

Ja, vill ni veta något riktigt dirty, snuskigt- perverst äckligt jag har gjort idag?


Då kan jag informera herrar, fruar och diverse löst folk att jag rensat avlopp och skurat toaletten.
Lukten från avlopp är något jag verkligen inte tål och jag småkräks varje gång jag tvingas sticka ner en (handskbeklädd så klart) hand i den där äckliga sörjan för att rensa bort den.
Det finns självavfrostande frysar, självrengörande ugnar och till och med självrengörande fönster, så varför i hela fridens namn kan ingen uppfinna ett avlopp som rensar sig själv en gång i månaden, sisådär?
Jag är tusen procent säker på att det finns en marknad för det.

2 kommentarer:

  1. oh ja, det vore bra för fy tusan vad sånt är äckligt!

    SvaraRadera
  2. Men kan inte du uppfinna det? ;)
    Jag skulle lätt shoppa det på en gång i så fall!

    SvaraRadera